page_banner

Vantaggio di persunalizazione di u Mold Ring di Hangzhou Hanpai Mold

Vantaggio di persunalizazione di u Mold Ring di Hangzhou Hanpai Mold

Sicondu a qualità di pellet è i bisogni di produzzione oraria di i clienti, cumminati cù l'equipaggiu di produzzione di pellet è a formula per cuncepisce è persunalizà a fustella d'anellu chì hà i seguenti vantaghji:

1. Qualità bona apparenza di pellets.Nisun dumping di materiale, pellets uniformi, pocu cuntenutu di polvere è bona resistenza à l'acqua.
2. Easy to operate.Reduce l 'intensità di u travagliu di uperatori.Ùn ci hè bisognu di lavà u muffa, senza macchina di bloccu;Reduce testing machine times that due to the formula changes, and the pellet quality requirements can be meet at one time;Riduce a probabilità di rottura di l'anellu per via di un adattamentu impropriu.
3. Più efficace.U tassu di u foru passante di l'anellu hè di 99,99%, è l'efficienza di a produzzione hè migliurata da 10-40%.
4. More risparmiu energia.Producendu a stessa matrice di anellu di u listessu output, pudemu riduce u cunsumu di energia da 15-40%.
5. U più altu rapportu di rendiment di costu.U costu di cunsumu d'energia salvata pò esse abbastanza per pagà u prezzu di u moldu di l'anellu.
6. A vita di serviziu più altu.Per certi materiali di trasfurmazioni chì sò particularmente faciuli di portà u muffa di l'anellu, i materiali speciali di u moldu di l'anellu è a tecnulugia di trasfurmazioni sò aduttati per migliurà assai a vita di serviziu di u moldu di l'anellu.
7. U megliu serviziu.Pò furnisce servizii di pre-vendita, post-vendita è in situ, cunsultazione è furmazione di tecnulugia pertinenti.

Ancu se i nostri stampi persunalizati anu i vantaghji di sopra, i clienti anu sempre bisognu di attentu à i seguenti sei punti quandu utilizanu i nostri stampi:

1. Selezzione raghjone di rapportu cumpressione.

2. Ring die and roll assemblea cunchiglia bè.

3.Ensure chì a "tassa di pirtusu cecu" hè menu di 5% durante l'usu di l'anellu.

4.Avoid abitudini di funziunamentu male cum'è l'alimentazione furzata dopu l'arrestu di emergenza.

5. Paga attenzione à preheat ring die quandu principiatu up.

"HAPPY MOULD" hè a nostra marca, utilizendu Happy Mold pò fà u cliente risparmià assai costi di produzzione, aumentà i profitti è a cumpetitività di u mercatu per via di a so pruduzzione liscia, bona qualità di pellets, alta efficienza di produzzione, cunsumu d'energia bassu, è operazione faciule. pò riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori, chì porta a felicità per tutti.


Tempu di Postu: Dec-03-2022