page_banner

Fattori chì affettanu a stabilità di l'alimentu acquaticu in l'acqua

Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di l'alimentazione in u mondu, i requisiti per l'indicatori di pellet alimentari sò sempre più alti, ùn sò micca solu i requisiti di qualità internu duveranu esse boni (cum'è prestazioni nutrizionali, prevenzione di malatie, prutezzione ambientale industriale, etc.) , ma ancu i requisiti di qualità esterni sò sempre più alti (cum'è u culore, fragranza, dimensione è rapportu di lunghezza di pellets alimentari, a rata di perdita in acqua, etc.).A causa di a particularità di l'ambiente di vita di l'animali acquatici, l'alimentu matchable necessita una bona stabilità di l'acqua per prevene a scatter rapidu, a dissoluzione è a perdita.Dunque, a stabilità di l'acqua di l'alimentu aquaticu hè un indice impurtante per assicurà a so qualità.I fatturi chì affettanu a stabilità di l'alimentu acquaticu in l'acqua sò i seguenti:

Prima, a dimensione di pellet di materie prime
A dimensione di pellet di materia prima determina a superficia di a cumpusizioni di l'alimentazione.Più fine hè a dimensione di pellet, più grande hè a superficia, più forte hè a capacità di assorbe l'umidità in vapore prima di granulazione, chì hè favurevule à u temperatu è a furmazione di pellet, cusì chì l'alimentazione di pellet hà una bona stabilità in l'acqua, è pò ancu allungà u tempu di residenza. in u bestiame acquaticu, migliurà l'effettu di l'absorzione, è riduce a contaminazione di l'acqua.A materia prima generale per l'alimentazione di pesci duveranu passà per 40 crivelli standard di destinazione dopu a macinazione, 60 cuntenuti standard di crivelli di destinazione ≤20%, è e materie prime per l'alimentazione di gamberetti ponu passà 60 filamenti standard di destinazione.

Siconda, u mulinu di pellet die
U rapportu di compressione di u muffa di l'anellu (prufundità di u foru efficace / dimensione di u foru) hà ancu una certa influenza nantu à a stabilità di l'alimentu acquaticu in l'acqua.I pellets di alimentazione pruduciuti da a pressa di muffa d'anellu cù un grande rapportu di compressione seranu più durezza, struttura più stretta è più tempu di resistenza à l'acqua.U rapportu di compressione normale di a morte di l'anellu acquaticu hè 10-25, è l'alimentazione di gamberetti hè 20-35.

U terzu, calatu è temperatu
U scopu di tempering hè: 1. Agghiuncennu vapuri à ammollisci u materiale, più plasticità, favurèvule à furmà extrusion, accussì comu à migliurà a capacità di pelleting machine à pelleting;2. Per mezu di l'azzione idrotermale, l'amidu in l'alimentu pò esse gelatinizatu cumplettamente, a proteina pò esse denaturata, è l'amidu pò esse cunvertitu in carbuidrati soluble per migliurà a digestioni è a rata d'utilizazione di l'esca;3. Improve a densità di pellets, l'apparenza liscia, micca faciule per esse erode da l'acqua, aumenta a stabilità in l'acqua;4. L'effettu di l'alta temperatura di u prucessu di tempering pò tumbà i battìri preghjudizii cum'è Escherichia coli è Salmonella in l'alimentu, migliurà a prestazione di almacenamento è conduce à a salute di l'animali acquatici.

Quattru, adesivu
L'adesivi sò additivi speciali chì ghjucanu u rolu di ligame è di furmazione in l'alimentu acquaticu, chì ponu esse divisu à pocu pressu in sustanzi naturali è sustanzi chimichi sintetici.U primu pò esse divisu in zuccaru (amidu, granu, farina di granu, etc.) è cola d'animali (cola d'osse, cola di pelle, polpa di pisci, etc.);Sustanze chimiche sintetiche sò carboxymethyl cellulosa, sodium polyacrylate, etc. In u prucessu di pruduzzione di l'alimentu di a pesca, a quantità propria di legante hè aghjuntu per migliurà a stabilità di l'alimentu in l'acqua.


Tempu di Postu: Nov-29-2022